شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

روز دخمــــــل ...

1393/6/5 19:54
نویسنده : ✿ مینا ✿
649 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسیزیبا

 

امیدوارم مثل حنا با مسولیت
مثه کزت صبور
مثه ممول مهربون
مثه جودی شاد و سر زنده
و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !بوسزیبا


روز دختر رو به همه دخترا از جمله خودم  خندونک تبریک میگم محبت  

 

پسندها (2)

نظرات (18)

یگانه جون
5 شهریور 93 20:28
روز دختر به همه ی همه ی دخترای باااااااااااااحال وپرانرژی تبریک میگم!!! دل پسرا بسوزه که روز پسر نداریم
✿ مینا ✿
پاسخ
آره اصن امید به زندگی پیدا میکنم وقتی بهش فک می کنم
ژالهـ خانومـ
5 شهریور 93 21:55
مینا جون روز دختربرتودوست عزیز مبارک
ایدا
5 شهریور 93 22:52
سلام مینا روط دختر مبارک متاسفانه وبلاگم مسدود شد و دیگه فکر نکنم بتونیم صحبت کنیم نمی دونم چرا اما عیبی نداره اینم اخرین حرفم با هان بود روز تم مبارک دوست خوبم تا دیدار دوباره خداحافظ ممنون که با هم بودی ایدا
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون روز تو هم مبارک خیلی ناراحت شدم به امید دیدار
ایدا
5 شهریور 93 22:55
سلام یگانه روز دختر مبارک متاسفانه وبلاگم مسدود شد و دیگه فکر نکنم بتونیم صحبت کنیم نمی دونم چرا اما عیبی نداره اینم اخرین حرفم با هات بود روز تم مبارک دوست خوبم تا صحبتی دوباره خداحافظ ممنون که با هم بودی ایدا
مامانی آرتینا جان***
6 شهریور 93 1:35
زیباترین لبخند خدا روزت مبارک.
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون شماهم به دخملتون تبریک بگین
√بهار مامانه برسام
6 شهریور 93 5:26
دوست گلم سلام عزیزم ممنون از لطف و محبتی که به برسام داری و ممنونم که به ما سر زدی در ضمن وب زیبایی داری؛خیلی از وبت خوشم اومد موفق باشی عزیز دلم
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون ، خواهش میکنم شماهم موفق باشین
رکسانا و الناز
6 شهریور 93 10:03
ســـــــــــلام مینا خانووم روز دختره بهتون تبریک میگم راستی لینکید ما را نیز بلینکید
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی شماهم لینکین
یگانه
6 شهریور 93 15:38
روز دختر مبارک مینا جون.
یگانه جون
7 شهریور 93 12:46
میناجون...برو به وبلاگ نی نی مون...درباره روز دختر نوشتم...درضمن به وبلاگ خودم هم که آدرسش تو وبلاگ نی نی هست هم برو...پست روز دختر وبلاگم رو به دوستام از جمله تو تقدیم میکنم.پس برو ببینش: Yeganeh2014.blogfa.com
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه الان میرم ، ممنون
مامان هدیه
7 شهریور 93 16:47
دختری نباش که به مردی نیاز داره دختری باش که مردی به اون نیاز داره و این دو باهم خیلی متفاوتند . . . روز دختر مبارک
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی روز شماهم مبارک
مامانی
8 شهریور 93 16:52
سلام مینا جوون محدثه ام یادت میاد ؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
سلام اره
یگانه جون
8 شهریور 93 18:54
زهرا
9 شهریور 93 17:03
گاهي نگاهي به زندگي بايد كرد تا مبادا افسارش از دستت رها شود حواست به زندگيت باشد
ابجی ارمیتا
9 شهریور 93 17:36
مینا من به هت درخواست دادم قبول کن
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه
تینا
10 شهریور 93 11:34
برد والیبال را تبریک میگم
✿ مینا ✿
پاسخ
خخخخخخ منم همینطور
ابهر.زنجان
10 شهریور 93 16:42
زورت خجسته هم وطن
یگانه جون
11 شهریور 93 12:27
mina joon pas key ha anline hasti?harvaght miam nisti!!!!
✿ مینا ✿
پاسخ
نمیدونم
مامان عاطی
26 شهریور 93 12:11
عزیزم قربونت چه مطالب با حالییییییی عسیس