شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

لوگو و بنر ...

1393/6/5 10:30
نویسنده : ✿ مینا ✿
2,794 بازدید
اشتراک گذاری
دریافت سفارشاتون به طور کاملا رایگان 
شرایط : 
  1. آدرس وبتون رو بدین .
  2. متنی که میخواین روش باشه رو بدین .
  3. متن حتما باید باید انگلیسی باشه .
  4. بگین از کدوم مدل بنــر میخواین .
      
 

 

نمــونه بنــر ال ای دی:

نمــونه اســکرید بــُت:

نمــونه ســوپر استیــکز: ( رنگهای : زرد ، بنفش ، سبز و صورتی )

نمــونه مــاکی یــور:

نمونه تینـــــتاکس :

 


 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مهربوون
5 شهریور 93 10:32
مینا جوونم ممنون که کمک کردی واقعا اسم نگاه زیبا بود
✿ مینا ✿
پاسخ
خواهشش منم از نگاه خیلی خوشم میاد
ایدا
5 شهریور 93 10:42
من اولی رو می خوام
✿ مینا ✿
پاسخ
تلگرافتو چک کن
ایدا
5 شهریور 93 11:24
مینا اگه خواستی بهش یک چیز های اضافه کن واسه خوشگل شدن
°•○●دختربهاری●○•°
5 شهریور 93 14:19
سلام مینا خوبی دلم واست تنگ شده ولی چون با گوشی میام نمیشه ایشالا دو-سه روز دیگه
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه
مامانی آرتینا جان***
5 شهریور 93 16:29
عزیزم شما خیلی وقته لینکین دوست داشتین لینکمون کنید خوشحال میشیم.
✿ مینا ✿
پاسخ
مــــــرسی که لینکیدینم بهم میگفتین تا منم لینکتون کنم خب با افتخار لینکین
مهربوون
5 شهریور 93 17:07
عزیزم خصوصی
مهربوون
5 شهریور 93 17:12
000
✿ مینا ✿
پاسخ
عیبی نداره مهربون جون من که میدونم هیچکس منظوری نداشته الانم میگم معنیش زیاد مهم نیس شما به دل نگیر
مهربوون
5 شهریور 93 17:13
عزیزم ووواااای میخواستم برات خصوصی بفرستم آخرین نظر رو اما یادم رفت... لطفا تایید نکن آخری رو مرسی مینا جوون
✿ مینا ✿
پاسخ
سانسورش کردم
مهربوون
5 شهریور 93 19:50
قربونت برم عزیزم
مهربوون
5 شهریور 93 22:08
روزت مبارک مینا جووون
یگانه
6 شهریور 93 16:19
ممنون که برام ساختیش.... صورتیش رو انتخاب کردم چون بیشتر به قالب وبلاگم می خورد.
✿ مینا ✿
پاسخ
خواهش عزیزم
مامان فاطمه السادات
7 شهریور 93 10:37
سلام آیکون به چه دردی میخوره؟
✿ مینا ✿
پاسخ
من دقیقا نمیدونم !!! اما اگه منظورتون همین لوگو ها و بنرهاست تا براتون توضیح بدم
مامان فاطمه السادات
9 شهریور 93 22:47
سلام مینا جون اگه زحمتی نیست من اولی رو میخوام مدل ال ای دی. متنش هم:به وبلاگ نفسم خوش اومدین{میتونی خودت انگلیسیش کنی؟} اگه میتونی یه کم واسش تزیینات بذار ممنون دست گلت هم درد نکنه.
✿ مینا ✿
پاسخ
چشم حتما اره خودم انگلیسیش میکنم بعدظهر آمادس
مامان فاطمه السادات
12 شهریور 93 16:22
عزیییییییییییزم.یه دنیا تشکر خیلی خوبه. برش داشتم خواستی بیا ببین.
✿ مینا ✿
پاسخ
خواهش میکنم چشم حتما میام
دُخمـ ـَ ـلے صـ ـولـ َـتـے
17 شهریور 93 16:10
من بنر می خوام. اینم چیزاش: آدرس وبم:fatmia83.niniweblog.com متنش:my pink place
دُخمـ ـَ ـلے صـ ـولـ َـتـے
17 شهریور 93 17:39
آخ حواسم نبود.ال ای دی می خوام
✿ مینا ✿
پاسخ
تا پس فردا امادس
فهیمه
9 مهر 93 13:17
سلام مینا جون ی نمونه از دومی میخواستم دست گلت درد نکنه متنش:welcom to shilajon blog
✿ مینا ✿
پاسخ
اگه میشه واسه جمعه تحویل میدم