شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

شکلک های فانتزی

1392/12/22 11:07
نویسنده : ✿ مینا ✿
598 بازدید
اشتراک گذاری

اگر خواستین متن نوشته شده روی شکلک نیاد عنوان و توضیح تصویر رو پاک کنید

          
 



             

        

 

          
 









               
        
    

   
    
 












 
  
  

         

                                                                            
        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمدزاده
7 آبان 92 23:11
سلام مینا خانم
این وبت خیلی مفید و خوب و به درد به خور هستش. ان شاءالله با این وب بتونی موفق بشی . به نظر من تعداد بازدید خیلی وقتها مهم تر از تعداد نظر هاست. زیاد خودت رو درگیر تعداد نظر کن. لینکت می کنم. یــــــــــــا عــــــــلی


منم لینکتون کردم
بهاره
9 آبان 92 17:25
عالیه موفق باشی


ممنون تو هم همینطور عزیزم
ســــــ✘ــــاغر
14 آبان 92 17:20
بدو خصوصی خواهش میکنم


تو لینکهام هست
ســــــ✘ــــاغر
16 آبان 92 13:18

نمیری....خوب شاید فامیل باشیم دوتامون
وای اگه باشیم چقدر خوب میشه


اگــــــــه باشیم
ســــــ✘ــــاغر
16 آبان 92 13:18
بزنمت منو مسخره میکنی؟؟؟؟
شوخیدم گلم


السا
13 مرداد 95 13:51