شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

افتتاح وب مدرسه دخترونه مینا (:

1394/4/8 2:47
نویسنده : ✿ مینا ✿
803 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک ،

تبریک به تو

تبریک به خودم

تبریک به همه خندونک


かわいい のデコメ絵文字وب مدرسه دخترونه مینا کامل شد و از الان معلم ها

میتونن آموزش خودشونو شروع کنن かわいい のデコメ絵文字

اطلاع دادن به دانش اموزا به عهده خودشونه 顔気持ち*゜ のデコメ絵文字

فراموش نکنین که باید اموزشتونو به صورت یه مطلب رمز دار بزارین ☆森girl★ のデコメ絵文字

کاربری هر معلم کاربری وب اصلیشه ( مثلا کاربری زهرا جون = margerit )

رمز عبور هم به همه داده شده اما اگه به

دستتون نرسیده بگین دوباره بدم ☆森girl☆ のデコメ絵文字


آدرس وب : کلیک 


顔気持ち*゜ のデコメ絵文字معلما لطفا پست بزارین همینجوریش

10 روز دیر شروع کردیم 顔気持ち*゜ のデコメ絵文字


かわいい のデコメ絵文字نحوه وارد شدن به وب گروهی در ادامه مطلب かわいい のデコメ絵文字

باید نام کاربریتون مثلا nini-sheklak رو وارد کنین ،

بعد @ ، بعدش girlschool2 که میشه : 

nini-sheklak@girlschool2 

بعدش رمز عبورتونو میزنین و وارد وب میشین (:

یه نکته خیلی مهم : 

خواهشا فقط و فقط نظرات پستای خودتونو تائید کنین یا جواب بدین...

( اگر خدایی نکرده معلم ها موردی مثه این مورد داشتن میتونن اطلاع بدن تا برسی بشه )

 

 

پسندها (4)

نظرات (50)

RAZ
25 خرداد 94 20:47
مجموعه ای فراتر از راز (The Secret) __ نرم افزار تبلیغات برروی وایبر مخصوص کامپیوتر 100% رایگان __ قدرتمندترین کتاب های دسترسی به هدف,تضمینی و تست شده __ آدرس سایت : WWW.RAZ.US.PN
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 16:08
سلام دوست خوبم ... خوبی؟؟ من توی مسابقه ایدا و نیکتا شرکت کردم ... مسابقه ی عکاسی میشه بهم رای بدین ؟؟؟ رای دادن خیلی ساده اس ... فقط کافیه برید به ادرس زیر : http://a-n94.niniweblog.com/post2.php و توی نظراتش کد 1 رو ارسال کنی عکس اولی رو من فرستادم ممنون میشم بهم رای بدی ... مرسی
✿ مینا ✿
پاسخ
رای دادم
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 16:09
ای وای بر من
✿ مینا ✿
پاسخ
دانش موز پیدا نکردی؟
دوتا دوست خوب
26 خرداد 94 17:22
من میشه عضو دانش آموز باشم؟ اگه میشه میخوام جزو دانش اموز این درس باشم طراحی قالب به صورت اختصاصی و حرفه ای راستی مینا ببخشید من معاون نمیخوام باشم
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه فقط با همون وب " دلنوشته های ایدا " دانش اموز میشی
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 17:41
مرسی از رای ات گلم ... باید به دوستام بگم در مورد دانش اموز ... فکر کنم دو سه تا داشته باشم ... بازم پی گیری میکنم
✿ مینا ✿
پاسخ
خواهش فقط زودتر
مــــن
27 خرداد 94 21:21
وای قربون خوشگلیهات...من آپم....بهم سر بزنین و اگه شد یه نظری هم واسه پست اولم بزارین
مــــن
28 خرداد 94 12:18
میشه من دانش آموز باشم مینایی؟؟
♡انیتا♡
29 خرداد 94 14:18
سلام مبینا جان میشه بهم بگی وقتی میخوام یه مطلبی رو پشت کلیک کنید بزارم باید چه کاری انجام بدم اگه میشه بیا وبم بهم توضیح بده یا همینجا جوابمو بده مرسی
✿ مینا ✿
پاسخ
منظورت میناس دیگه ... ، هرجا که خواستی بنویس کلیک بعد یه گزینه توی نوار پست مطلب هس که شبیه گیره اس رو اون کلیک کن وبعد ادرس وب یا سایتی رو که میخوای اونجا وارد کن و تایید رو بزن ، امیدوارم کامل گفته باشم
♡انیتا♡
29 خرداد 94 14:36
مرسی گلم
♥آیدا♥
30 خرداد 94 13:31
چرا تو نی نی وبلاگ وب نمیزنی؟
✿ مینا ✿
پاسخ
اخه هرچی وب میزنم حذف میشه
♥آیدا♥
30 خرداد 94 13:39
میخوای من برات وب بزنم ؟تو نی نی گپ باهاش حرف میزنیم اگه بخوای
✿ مینا ✿
پاسخ
خودم یکی زدم البته اگه حذف نشه ادرس وبو تغییر میدم و همه معلما اونجا ثبت می شن باکی حرف میزنی؟
مــــن
30 خرداد 94 14:48
مینا ازم پرسیدی فیلم کره ای میبینی ؟؟؟ جواب من : من عاشق فیلم کره ای هستمو یا بهتر بگم دیوونشم... توی اتاقم کلی عکس از کیم هیون جونگ که عقشمه دارم!!! توی تبلتم هم کلی از این پسمل خوشمل عکس دارم و وقتی میام سر لپ تاپم کلی فیلم کره ای میبینم و عاشق فیلم پسران برتر از گل و بوسه شیطنت آمیز هستم و در کل دیوونه کره هستم و مردمش و کیم هیون جونگ رو خعععععععععععععععععلی دوس دارم
✿ مینا ✿
پاسخ
از تصویر نینی گپت فهمیدم منم خیلی لی مین هو و جانگ گئون سوک رو دوست دارم
atefeh
31 خرداد 94 12:15
بهم سر بزن
مبینا
31 خرداد 94 13:54
مینا جون بهم سر میزنی؟؟
مبینا
31 خرداد 94 14:04
میشه برام لوگو متحرک درست کنی
مبینا
31 خرداد 94 14:12
*** این آدرس عکسمه.. روش بنویس : به دخترونه های مبینا خوش اومدین-
✿ مینا ✿
پاسخ
تا فردا بهت تحویل میدم
atefeh
31 خرداد 94 16:09
آدرس عکس رو میدی؟/
✿ مینا ✿
پاسخ
وقتی انتخاب کردم بهت میدم
atefeh
31 خرداد 94 16:12
نمونه لوگو ها رو دیدی/
✿ مینا ✿
پاسخ
اره
♥آیدا♥
31 خرداد 94 16:41
لطفا خوصوصیتو چک کن
نیکتا
1 تیر 94 17:08
منم میخوام دانش آموز عسل جون در قالب حرفه ای باشم
@₮ℐℋ₦
1 تیر 94 17:49
ما همیشه بلند ترین تاریکی سال رو بهم تبریک میگیم ولی فراموش می کنیم طولانی ترین روشنایی سال رو تبریک بگیم ؛ اول تیر یعنی طولانی ترین روز سال رو به شما تبریک می گویم💖💖💖
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
2 تیر 94 12:16
سلام منم میخام دانش آموز بشم طراحی اختصاصی قالب و فتوشاپ
✿ مینا ✿
پاسخ
ثبت شدین (:
❀عـســـل❀
2 تیر 94 17:06
سلام دوست خوبم خوبی ؟ مسابقه دوم وبلاگم هم شروع شد بفرمائید سری بزنین و شرکت کنین ... شاید برنده ما شما باشی جایزه برای نفر اول : طراحی یه قالب اختصای با عکس دلخواهشه ادرس وبلاگ مسابقه ام : kolbemosabeghat.mihanblog.com
مهدیه
3 تیر 94 15:35
سلام خوبی؟ من خیلی دوس دارم قالب سازی برای وبلاگ رو یاد بگیرم ولی بلاگ فا مشکل داره می تونم این جا ثبت نام کنم؟ می شه همین جا جوابموبدین؟ ممنون
✿ مینا ✿
پاسخ
اره ، باید همینجا ثبت نام کنی ! اما اگه وب نداری نمیشه ...
مهدیه
3 تیر 94 15:36
منتظر جوابت هستم
کوثر
3 تیر 94 15:55
چجوری دانش آموز بشم مینا جون؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
بگو دانش اموز چه درسایی میخوای بشی !!!
مهدیه
3 تیر 94 20:11
چرا وب دارم: http://ma-azari.blogfa.com می تونم شرکت کنم؟
✿ مینا ✿
پاسخ
اره
مریم بانو
4 تیر 94 12:45
سلام من هم میخوام دانش آموز باشم توی بخش طراحی قالب
✿ مینا ✿
پاسخ
ثبت میشی به زودی (:
مهدیه
4 تیر 94 17:05
بی زحمت اسم منو تو بخش دانش آموزان قالب ثبت کن ممنون
✿ مینا ✿
پاسخ
ثبت شدی
مریم بانو
4 تیر 94 19:33
سلالم من میخوام شاگرد خودت باشم
✿ مینا ✿
پاسخ
من تو مدرسه معلم نیستم که ...
رویا
5 تیر 94 16:12
سلام مینا جون...منو یادت هست؟شکلک هات خیلللللللی قشنگن راستی من می خوام تو این کلاسا ثبت نام کنم چیکار کنم؟
✿ مینا ✿
پاسخ
نه متاسفانه بگو میخوای تو کدوم درسا باشی ...
nikta
6 تیر 94 12:51
سلامـــــ): من در مسابقه ی عکاسی شرکتــــــــ کردم . خوشحال میشم به این وب بیایید و کد4 را ارسال کنید . kolbemosabeghat.mihanblog.com در آنجا میتونید عکس من را هم ببینید ... ممنون از لطفتون
nikta
6 تیر 94 12:51
خیلی بد شد راستی نمی تونیم وب رو به نی نی وبلااگ انتقال بدیم ؟/ ولی فکر کنم حذف میشه ....مگه نه؟
✿ مینا ✿
پاسخ
من فعلا هنگیدم
سیما حسن پور
6 تیر 94 15:01
سلام مینا جون منم سیمایم و امسال اول دبیرستانم دوسال توی مدرسه ی رضوان بردسکن درس خوندم و امسالم مدرسه ی آمنه هستم و پارسال با شما هفتمیا بودم در ضمن وب خیلی جالب و سرگرم کننده ای داشتی آفرین...
✿ مینا ✿
پاسخ
نشناختمت مرسی عزیزم
مامان مینا و باباسعید
6 تیر 94 23:57
سلام مینا جون وبت خیللللللللللللللللللی عالی بود خیلللللللللللللللللی استفاده کردم.وتو وبم ازت تشکرم کردم.راستی منم میخوام جزو دانش آموزان طراحی قالب حرفه ای باشم.میشه ثبت نامم کنی؟راستی ماباهم هم اسمم هستیم میخوای دوست شیمراستی جوابامو مخصوصا چجوری تو کلاسا باشم لطفا تو وب خودم بگو مرررررررررررررررررسی از لطفت عززززززززززززیزم
✿ مینا ✿
پاسخ
خیلییییییییییییییییییی ممنون ثبت شدین مینا جون
مــــن
7 تیر 94 19:36
میشه به وبلاگ http://kolbemosabeghat.mihanblog.com/ بری و کد1رو توی نظراتش بدین ؟؟؟ممنون میشم
مامان مینا و باباسعید
8 تیر 94 0:03
مینا حون با تبادل لینک موافقی؟ راستی به منم رمز میدی؟
✿ مینا ✿
پاسخ
اومدم وبتون
آرام
8 تیر 94 0:13
وب منم تو بلاگفا حذفه منم دانش آموز هیییییییییییییییییییی؟
✿ مینا ✿
پاسخ
وبتو بگو وبگو دانش اموز چی میخوای باشی؟
آوا
8 تیر 94 13:17
خعععععععععععععععععععلی بد شد.....نه نمیشه کاریش کرد راستی منم میتونم معلم باشم معلمی که سایت هایی که به درد همه میخوره رو معرفی کنه
✿ مینا ✿
پاسخ
معلمی که سایت هایی که به درد همه میخوره رو معرفی کنه؟؟؟؟؟؟
مامان مینا و باباسعید
8 تیر 94 23:47
مینا جون پس من چرا تو لیست دانش آموزاتون نیستم؟ میخوام تو کلاس فتوشاپ و طراحی قالب اختصاصی شرکت کنم
✿ مینا ✿
پاسخ
چرا هستین پس " مینا جون " چی میگه تو جدول !؟!؟!؟
♥مامان عطيه و بابا امير♥
9 تیر 94 12:27
سلام بله خودم میخام دانش آموز بشم
✿ مینا ✿
پاسخ
قبلا ثبتتون کردم
❀عـســـل❀
9 تیر 94 23:13
حالا نمیشد نی نی شکلکشو برداری؟
✿ مینا ✿
پاسخ
مثال که عب نداره ... ! اگه نمیخوای تا عوضش کنم
پریسا
18 تیر 94 17:44
سلام مینا جون نماز روزه ات قبول باشه می خواستم بگم کی مدرسه راه می افته ؟؟؟ اخه من دانش اموز عسل هستم ولی .... لطفا هر وقت شروع کردین بیا تو وبلاگم و بگو البته ببخشیدا
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی عزیزم (: مدرسه شروع شده اما کسی پست نمیذاره خیلی هم بهشون گفتم اما کو گوش شنوا
پریسا
20 تیر 94 15:58
گرفتم
✿ مینا ✿
پاسخ
چیرو ؟
زهـــــــــرا
2 مرداد 94 15:32
سلام میشه بیای توی مسابقه نی نی کوچولوم حتی می تونی توی مسابقه عکس داداش کوچولوت و بذاری....ورای جمع کنی
✿ مینا ✿
پاسخ
ok
زهـــــــــرا
2 مرداد 94 15:33
رمز!!!!!!!!!!!!!!!!!!میدی؟؟؟
زهـــــــــرا
3 مرداد 94 13:26
سلام مینجون میشه رمزت و بهم بدی راستی چرا خبری ازت نیست؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
شرمنده من خبری ازم نیس ؟!؟ نه واقعا من ؟!؟!
miss-man:)
11 شهریور 94 17:07
سلام مینا جون میشه رمز سیسمونی داداشت و بهم بدی؟؟؟
سیما
19 شهریور 94 9:43
سلام میشه رمز سیسمونی داداشت و بدی ممنون میشم//
زهـــــــــرا
23 شهریور 94 11:28
من چند روزه منتظرم چرا رمز سیسمونی داداشت و نمیدی؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
khob chize khasi nist ...