شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

قران ...

1393/10/23 18:25
نویسنده : ✿ مینا ✿
593 بازدید
اشتراک گذاری

تعدادی از دانشمندان جمع شدند تا با تحقیق در متن قرآن ؛ خطا و اشتباهی در

آن بیابندو به این ترتیب قرآن را رد کنند

لذا بسیار در متن قرآن و کلمات آن دقت کردند تا اینکه به این آیه رسیدند

که در مورد

داستان حضرت سلیمان است که وقتی مورچه ای لشکر

حضرت سلیمان را میبیند به سایر مورچه ها میگوید :

پناه بگیرید تا لشکر سلیمان شما را خرد نکنند

(لایحطمنکمدر حالی که:

 این کلمه با مصدر (تحطیم = خرد شدن شیشه) در زبان عربی فقط در مورد

شیشه به کار میرود اما مورچه ها آن را درباره ی خود بکار برده اند.!!!

پس این اشکالی است که میتوان به متن قرآن گرفت !!!!

بعد از آن یک دانشمند استرالیایی در تحقیقات علمی خود کشف کرد که:بیش از

75 درصد از غشای خارجی بدن مورچه ها را شیشه تشکیل میدهد 

و با کشف این معجزه ی قرآن بلافاصله به اسلام ایمان آورد و مسلمان

شدنش را اعلام نمود.

 

انتشـــــــــاردهیــــــــد به افتخـــــار قــــــــرآن

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان پارسا
24 دی 93 10:07
♡♥ستاره ها هيچ گاه از خاطر آسمان نمي روند، بگذار دل من آسمان باشد و ياد تو ستاره.♥♡
محمد
25 دی 93 6:46
سلام با "دسر لبو" بروز شدم ... به منم سر بزن.
محمد
25 دی 93 6:55
سلام، با مطلب جدید "دسر لبو" بروز شدم ... به ما هم سر بزن.
❀نیکتا❀
26 دی 93 11:55
سلام مینا جون مطالب و شکلک های بسیار خوبی داری راستی به منم سر بزن
آجـــــــــــــی
30 دی 93 12:40
مینا جان فردا داداشم بدنیا می یاد بیا بهم سر بزن من تو رو لینک کردم ممنون
پرنیان
3 بهمن 93 12:43
سلام ب منم سربزن وبت خیلی قشنگه
پرنیان
3 بهمن 93 12:45
خیلی خوشجله
پرنیان
4 بهمن 93 18:27
19 ?چه طور؟
✿ مینا ✿
پاسخ
همینطوری ، 19 یا 18 ؟
غزل
10 بهمن 93 19:48
عزیزم عالیه وبت لینک شدی توهم اگه دوس داشتی منولینک کن
✿ مینا ✿
پاسخ
لینکی عزیز
کوثر
29 اسفند 93 9:21
سلام مینا جون.من لینکت کردم توهم دوست داشتی لینکم کن خوشحال میشم.
✿ مینا ✿
پاسخ
حتما