شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

سایت خوب - متن دومی ...

1393/5/20 13:35
نویسنده : ✿ مینا ✿
488 بازدید
اشتراک گذاری

این سایت فارسیه و امکانات خیلی خوبی داره : www.copypastekon.ir



اگه میخوایین متنتون اینجوری دیده بشه 

کاری نداره

فقط کافیه یه قسمتش رو تو ویتون کپی کنید

 بعد ادامش رو بنویسید


تازه متن ها قابل تغیر سایز و رنگ و فونت هست

 

پسندها (1)

نظرات (5)

یگانه
22 مرداد 93 18:46
سلام مینا جون ممنون که اومدی و نظر هم دادی. دیدی شکلکتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسابقه رو می گم................ به دوستات هم بگو تو مسابقه شرکت کنن. منتظرتم. بای بای.
✿ مینا ✿
پاسخ
اره ممنون
یگانه جون
29 مرداد 93 18:42
......
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی یگانه جون
یگانه جون
29 مرداد 93 19:22
...
یگانه جون
30 مرداد 93 15:59
ببین منتظرما...بیا سریع یه عکس دایی ام با خودم که فقط مال دویاسه سال پیشه،بهت نشون بدم.یه دونه هم هست عکس تولدشه که من گرفتم...
فهیمه
9 مهر 93 13:53
مینا جون پس چرا واسه من وقتی کپی میکنم اینجوری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
واسه بلاگفا مشکل داره منم امتحان کردم نشد ولی شاید اگه با یه مرورگر دیگه بری درس شه اما مطمئن نیستم بازم