شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

نقاشی رو شیشه ...

1393/5/5 13:54
نویسنده : ✿ مینا ✿
5,741 بازدید
اشتراک گذاری

اینا عکسای نقاشی رو شیشه ست که خودم کشیدم ...!!!بغل


اینارو یادم رفت : 

مهسا این همون گربه هست

این مال پسر داییمه برا همین روش نوشتم محمدرضا خندونک

یه تنگ هم هست که عکسش نیس فقطدلخور


عکس تنگ : ( قابل توجــــه یلدا )

این عکس که دیگه نمیتونه تو اینترنت باشه !!!

پسندها (8)

نظرات (58)

آبجی علیسان
5 مرداد 93 14:04
عزیزم این کیتیه
✿ مینا ✿
پاسخ
نه بابا کیتی کجا بود !!!
تینا
5 مرداد 93 14:58
مگه این یارو اسم هم داره؟ وبت عالیه به منم سر بزن حالا واقعا اسم داره؟
✿ مینا ✿
پاسخ
اسمشو کشف کردم ماری
آبجی علیسان
5 مرداد 93 15:07
وای خدا جون ........نقاشیت عالیهکاش منم بلد بودمبقیشو حتما بزاریامنتظرم
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی ،باشه
مامانی
5 مرداد 93 15:52
خیلی خوشگلن هزار ماشاالله به این خانم هنرمند.
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی
زهرا
5 مرداد 93 16:22
خیلی هنرمندی آفرین خیلی قشنکن
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون زهرا جون
آبجی علیسان
5 مرداد 93 17:17
واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی .نقاشیات عالینعاشقشونم
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی مهسا جونـــــــــ
آبجی علیسان
5 مرداد 93 18:22
میناجون اون طاووسرو واسم پست پیشتاز کن بیاد.مرسی
✿ مینا ✿
پاسخ
پست پیشتاز چیه ؟؟؟
فاطمه
5 مرداد 93 18:51
من اومدم کجایی نقاشی هات معرکه بود به خصوص باب اسفنجی یه
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی دخملی خاله
آبجی علیسان
5 مرداد 93 19:44
یعنی واسم پستش کن بیاد.فهمیدی؟پیشتازم اینه که اگه پیشتاز پست کردی اگه چیزی که پست کردی شکست پولشو میدن وهم زودتر تحویل آدم میدن
✿ مینا ✿
پاسخ
چییییییی؟؟؟؟!!!!
آبجی علیسان
6 مرداد 93 12:00
میناجون نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
چرا
یگانه
7 مرداد 93 9:29
سلام مینا جون. واسه خودت یه پا هنر مندی ها.
یگانه جون
14 مرداد 93 18:12
بابا هنرمند کارت عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه واااااقعا هنرمندی فقط ببینم باچی کشیدی؟
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی با رنگای ویترای
یک عدد فیسبوقی
20 مرداد 93 14:26
عالی بودن خیلی قشنگ بودن.کیف کردم
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون
یلدا
21 مرداد 93 22:07
منم می تونم یه عکس ازاینترنت یاازیه وبلاگی بگیرم بعد بگم خودم کشیدم اما این کارو نمی کنم چون من مثل تو دروغ گونیستم
✿ مینا ✿
پاسخ
شما اگه میتونی ثابت کن من مثه تو دروغگو نیستم و حاضرم بهت ثابت کنم تو یه عکس از اینارو اگه تو یه سایت دیگه دیدی بیا به من بگو من حاضرم بهت ثابت کنم تو دروغگویی که ادرس وبتو نذاشتی
یلدا
22 مرداد 93 14:59
باشه توراست می گی من دروغ می گم اولن من وبلاگ ندارم عزیزم دومن من اگه وبلاگ داشتم می خواستی بیای تووبلاگم یه خیلی حرف زشت به من بزنی نگران نباش من زرنگ ترازاین حرفام سومن توچقدرروداری که بااین که من نظرخوبی ندادم بازتاییدش می کنی چهارمن شایدمن دوست نداشتم آدرسه وبلاگمو بنویسم
✿ مینا ✿
پاسخ
ادرس وبت برامن اصن اهمیت نداره دوس داشتی بزار دوس داشتی نزار من خیلی با شخصیت تر از این حرفام که بخوام بیام به تو حرف زشت بزنم اینو یادت باشه در ضمن تو بگو کدوم سایت یا وبی اینارو گذاشته ؟هاااان ؟؟؟ در ضمن من هیچ دروغی نگفتم که از تائید نظرت بترسم و حاضرم ثابت کنم تو هم مدرکاتو رو کن من حاضرم منتظرما راستی تو اون مینا به اون بزرگی رو عکس پروانه نمیبینی؟؟؟!! چشات مشکل داره عایا؟؟؟
یلدا
22 مرداد 93 15:29
ببین بی ادبی نکن خودت چشات مشکل داربی تربیت نه فقط توباشخصیتی خوشگل ها تازشم من یه نقاشی روشیشه دیدم که زیرش مینابودویکی دیگه هم دیدم که یلدانوشته بود شکل یکی ازنقاشی های توبودخانمه باشخصیت ولی یادم نمیادکدوم وبلاگ بودش حالافهمیدی
✿ مینا ✿
پاسخ
من حرفی ندارم جز اینکه یه مدرک درس حسابی نشون بده فک کنم و دیدمو اینا قابل قبول نیس وبشو پیدا کن بده و گرنه معلوم میشه حرف الکی زدی
یلدا
22 مرداد 93 15:35
باشه چندروز مهلت بده واست پیدا می کنم نقاشی که زیرش مینا نوشته بودم پیدا می کنم
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه
یلدا
22 مرداد 93 15:39
تازه چرابعضییاش اسم نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی هم که روش نوشته محمدرضا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اون پروانه روش نوشته مینا خوشگل؟؟؟؟؟؟؟ من جواب می خوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
رو همش دوسنداشتم اسممو بنویسم رو پروانه هم نوشتم مینا نه مینا خوشگلاونی هم که نوشته محمدرضا مال پسر داییمه
یلدا
22 مرداد 93 15:52
منتظرجوابممممممممممممممممممممممممم پس کی جوابمو می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه شم این شکلکو یعنی من دروغگوهستم واقعاکه بی تربیتی جوابموکه دادی من می رم البته بایدبااحترام جواب بدی که منم بااحترام جوابتوبدم
✿ مینا ✿
پاسخ
منکه 24 ساعت تو وبم نیستم الان جوابتو دادم تو داری تهمت میزنی منم جوابتو دادم اینو بفهم که داری چیکار میکنی من بی تربیت ، توکه با تربیتی چه گلی به سرمون زدی هان ؟؟؟؟ ولی قبول کن توهم بی ادبی کردی
یلدا
22 مرداد 93 16:22
من یه وبلاگ پیداکردم که یکی ازنقاشی های توتشه دقیقا دختربهاررو تواون وبلاگ نگاه کنی می فهمی تازه شم منم که بیکار نیستم دنبال نقاشی های تو بگردم
✿ مینا ✿
پاسخ
میدونی چرا شبیهه ؟ چون من دقیقا از رو همون کشیدم و اگه قشنگ دقت کنی مال اون اکلیل داره اما من نریختم مگه من گفتم بیکاری خودت شروع کردی درضمن اگه یه نیگاه به عکس نقاشی من با اون بندازی میفهمی که این عکس با اون کلی فرقشه
✿ مینا ✿
23 مرداد 93 11:46
چرا دیگه نیومدی یلدا خانوم ؟؟ منم الان جواب میخوام ازت
✿ مینا ✿
25 مرداد 93 13:44
وقتت تمومه و تو نیومدی
یلدا
27 مرداد 93 14:38
مسافرت بودم تازه شم من مگه بیکارم 24ساعته دنبال نقاشی های توبگردم؟؟؟ تازه شم یکی شونو که پیداکردم
✿ مینا ✿
پاسخ
خودت گفتی میخوای دنبالشون بگردی منکه زورت نکردم
یلدا
27 مرداد 93 14:44
میناخانم اگه راست میکگی چراتنگ رونذاشتی
✿ مینا ✿
پاسخ
همین الان تنگ روهم برات میزارم فقط چند دیقه صب کن
یلدا
27 مرداد 93 15:16
منتظرجوابم عجله دارم چون می خوام تبلت کارکنم
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه گفتم دیگه چند دیقه صب کن ، بعدشم منم الان کلی کار دارم
یلدا
27 مرداد 93 17:29
ببخشیداماتومسافرت ومهمونی هم بایددنبلش بگردیم مگه من بیکارم که هروزدنبال اون نقاشی های که خودتم نکشیدی بگردم
✿ مینا ✿
پاسخ
تو چه گیری دادی به من ثابت کنی بیکار نیستی ! مگه من گفتم بیکاری ؟ خودت خواستی دنبالشون بگردی ، مگه من گفتم ؟
یلدا
27 مرداد 93 19:00
چراتنگونذاشتی؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
دارم میزارم
یلدا
27 مرداد 93 19:54
چرانوشتی قابل توجه یلدا
✿ مینا ✿
پاسخ
برا اینکه قشنگ دقت کنی
یلدا
27 مرداد 93 19:56
تازه شاییداین عکس تواینترنت باشه توازکجامی دونی
✿ مینا ✿
پاسخ
اگه هست برو پیدا کن
✿ مینا ✿
29 مرداد 93 12:43
نگفتی یلدا این عکس تو اینترنت بود ؟؟؟؟ باز نگی منکه بیکار نیستم دنبالشون بگردم
ریحانه
1 شهریور 93 16:26
ببین اگه من فقط رنگ ویترای و شیشه داشته باشم میتونم تنهایی مث اینا درست کنم؟؟؟؟ نیاز به آموزش خاصی نداره؟؟؟ نکته مهمی توی درست کردن اینا نیس؟؟؟ تو خودت تنهایی درست کردی؟؟کلاس نرفتی؟؟؟؟ چه جوری طرح اولیه رو کشیدی ؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
اره عزیزم وسایلش همیناس و یه قلمو ! چرا نتونی ؟!! نیاز به آموزش خاصی نداره من خودم کلاس نرفتم و فقط از تو اینترنت تحقیق کردم بعدشم کشیدم و به نظر خودم تا حدی موفق شدم !! سعی کن وقتی با دورگیرش کار میکنی دستت نلرزه و روش تسلط داشته باشه و موقع رنگ کردن در حین کار سعی کن رو رنگات حباب نزنه و اگه هم زد با قلموت از بین ببرشون و اگه رنگات رو کمی با تنیر بدون بو ( مارک خود رنگ ) و یا وارنیشش که معمولا تو خود بسته های رنگت هس مخلوط کنی هم رقیق تر میشه و هم کمتر حباب درست میشه رو شیشه صاف اگه خواستی بکشی طرحو بزار زیر شیشه و با دورگیرت روشو بزن و اگه رو آینه بود با کاربن اینکارو بکن و نیازی هم به پالت نداری تو در رنگات درس کنی راحت تری ! فقط باید به اندازه درست کنی که اضافه نیاد . همینا
ریحانه
1 شهریور 93 16:26
باحالن
مينا
2 شهریور 93 11:57
مينا جون تو اون وبتم گفتم نقاشي هات عاليه وبتم مثل خودتو نقاشي هات عالي هستين منتظر جوابت هستم
✿ مینا ✿
پاسخ
قبوله ، خب از کجا شروع کنیم ؟ تو وبو میسازی یا من ؟؟
مينا
3 شهریور 93 18:34
تو شروع كن
مينا
3 شهریور 93 18:36
توشروع كن من اطلاعات كافي ندارم بايد راهنماييم كني عزيزم
مينا
3 شهریور 93 18:48
مينا از همين جا پيام بفرست
✿ مینا ✿
پاسخ
ایمیلتو چک کن من هنوز یادم نیومدت ماشالله اینقد تو مدرسه مینا داشتیم که نمیدونم تو کدومشونی
مينا
3 شهریور 93 19:08
من جيميل دارم عزيزم
✿ مینا ✿
پاسخ
میدونم پیام من رسید عایا؟؟؟؟
مينا
3 شهریور 93 19:11
عزيزم من جيميل دارم تو كه گفتي هميشه هستي چرا دير مي درجي پياممو؟
✿ مینا ✿
پاسخ
دیگه تندتر نمیتونم کار دارم بابا اما همینکه بعد 5 دیقه میدرج خوذش کلیه !!!
مينا
3 شهریور 93 19:12
رسيد پيام من چي رسيد به دستت؟
✿ مینا ✿
پاسخ
هااا؟؟
مينا
3 شهریور 93 19:14
گفتم كه من مينا نظريان هستم اين مال آبجيمه افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كي شروع مي كنيم وبلاگ نويسي رو من وقت خيلي كمي دارم يه پيام به جيميلم بفرس تا از اونجا با هم بگپيم OK؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه؟
✿ مینا ✿
پاسخ
قضیه وب منتفیه من نمیتونم اگه بخوای برات درست میکنم میدمش دست خودت
مينا
3 شهریور 93 19:19
مينا كجااااااااااااااااايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نمي درجي پياممو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا جوابمو نمي دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هستي اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يا رفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
هستمممممم هنوز واضح بگو حرفاتو
مينا
3 شهریور 93 19:22
مينا جون چند روز طول ميكشه بسازيش؟
✿ مینا ✿
پاسخ
برا من 2 دیقه دیگرانو نمیدونم
مينا
3 شهریور 93 19:26
چند روز طول ميكشه تا وبلاگ نوشته بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
بستگی داره به خودت تو جواب کامنتاتو خوندی ؟؟؟
مينا
3 شهریور 93 19:28
بيا تو جيميل باهم حرف بزنيم كار خصوصيت دارم
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه الان میام
مينا
3 شهریور 93 19:39
آره خوندم عزيزم
✿ مینا ✿
پاسخ
جدید بهت پیام دادم برو ببین درضمن دارم میرم جواب بقیه کامنتات برا فردا
مينا
3 شهریور 93 19:44
جواب اينو بده بعد برو عزيزم
✿ مینا ✿
پاسخ
جواب همین کامنتو؟
مينا
3 شهریور 93 19:46
نرووووووووووووووووكارت دارممممممممممممممممممممممم
✿ مینا ✿
پاسخ
دارم میرم دیگه سریع بگو اگه واجبه
مينا
3 شهریور 93 19:47
جواب جيميلمواينكه پولم ميگيري يا نه؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
نه بابا این حرفا چیه !!
مينا
3 شهریور 93 19:52
باي فردا ساعت چند مياي؟
✿ مینا ✿
پاسخ
نمیدونم بعدظهر
مينا
3 شهریور 93 19:57
ايميلم رسيد دستت؟
✿ مینا ✿
پاسخ
آره _ دوباره ایمیلتو چک کن
simsim
4 شهریور 93 12:09
سلام عزیزم میشه بدونم با کدوم تکنیک کار کردی؟منظورم اینکه از چه رنگی استفاده کردی؟ممنون میشم اگه بگی بهم.بیا وب خودم بگو بهمراستی واقعا قشنگه خسته نباشی
✿ مینا ✿
پاسخ
نظر لطفته اومدم وبت
simsim
4 شهریور 93 12:13
راستی عزیزم تو هم لینکی
مينا
4 شهریور 93 17:03
سلام مينا ايميلم رسيد دستت؟
✿ مینا ✿
پاسخ
آره برات وب ساختم که رمز و ... برات ایمیل میکنم دارم میرم بای
مينا
4 شهریور 93 17:20
مگه نخونديش كه داري برام وب مي سازي؟؟؟؟؟؟؟؟
✿ مینا ✿
پاسخ
الان خوندمش اگه نمیخوای نمیسازم
مامی آتریسا جون
14 شهریور 93 23:40
چه زیبا و باسلیقه کشیدی مینا جون
✿ مینا ✿
پاسخ
ممنون
ریحانه
13 مهر 93 21:23
سلام قشنگ بودن فک کنم باهاتون همسن باشم به وب منم بیاین فقط اینکه تعداد نویسنده ها زیاده واس من نظر بذارین بقیه بی خبرن
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه عزیزم ولی الان یه کم شلوغه سرم
کوثر
2 تیر 94 17:00
چه قدر هنر مندی
مامان خانمی ومبینا جون
2 مرداد 95 18:52
مینا خانو چقدر هنر مندی
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی