شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

قاب برای عکس

1393/4/17 12:13
نویسنده : ✿ مینا ✿
409 بازدید
اشتراک گذاری

pencils_drawing   gallery_frames  

سایت قاب و فریم 1

در سایت 1 ابتدا عکس را اپلود کرده سپس فریم را انتخاب کنید

سایت قاب و فریم 2

در سایت 2 ابتدا فریم را انتخاب کرده سپس عکس را اپلود کنید

سایت قاب و فریم 3

در سایت 3 ابتدا فریم را انتخاب کرده سپس عکس را اپلود کنید

 

نکته : در همه سایت ها برای دریافت عکس فریم شده از گزینه دانلود کنار عکس استفاده کنید
 

پسندها (3)

نظرات (5)

ساغر
17 تیر 93 14:52
مینا هواسم نبود اسمم اونجا هانیه نیست ولی بگی هانیه میشناسنم اسمم اونجا مرگ یا همونDeath هست
✿ مینا ✿
پاسخ
ساغر من اسممو همین مینا کردم عب داره؟؟؟
لی لی ✂
18 تیر 93 3:11
باید کد اونو بزارین کنار هر موضوع
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی
مامان سمین
18 تیر 93 16:28
سلام دوست عزیز من از طریق یکی از وب ها با وب شما اشنا شدم با اجازه لوگوی شما رو روی صفحه خودم گذاشتم در صورت نارضایتی بگید تا بردارم
✿ مینا ✿
پاسخ
نه خوشحال شدم
تینا
25 تیر 93 19:20
سلووم ابجی پس تو هم عاشق لی مین هویی اره من لینکت کردم
یگانه
29 تیر 93 17:49
خیلی جالبه