شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

یه سایت کاربردی !

1393/3/28 15:06
نویسنده : ✿ مینا ✿
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای زیبا کردن متن :

 

http://www.freegifs.de/glitter-words-generator/glitzerschrift-maker.html

ادرس اصلی : 

 

http://www.freegifs.de/

 

کلی امکانات دیگه کاربردی هم داره ... !!!

 

منبع : وب فاطمه جون ( دختر بهاری )

 

پسندها (5)

نظرات (4)

سحر
28 خرداد 93 23:09
مینا خانوم ما چطورن... دیگه به ما سرنزدی دوستم راستی تو وب گروهی ما هم لینک شدی
✿ مینا ✿
پاسخ
الان یه کم سرم شلوغه ، حتما سر میزنم
فاطمه★
1 تیر 93 15:03
سلام مینا جون ممنونم که منبع رو هم گفتی لطفا ادرس وبمو بده
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه ، اما وقتی گفتم دهتر بهاری میدونن دیگه تو لینکا هست
ملیکا
4 تیر 93 15:58
مرسی
مامان جونم(سوگند من)
5 تیر 93 20:07
سلام مینا جان وبت واقعا عالی هستش و منم با اجازتون یکسری شکلک و کاربردی و بقیه چیزها رو برای وب دخترم کپی کردم خواستم تشکر کنم و امیدوارم موفق باشی گلم