شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

زردی ها

1393/3/26 19:39
نویسنده : ✿ مینا ✿
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

یه پست کامل از زردی ها ، توصیه میکنم حتما ببینید 

زردی شــاد

 

 

  

      

 

 


 

زردی ناراحــت

 

 

  

 

 


 

زردی عصـــبانی

 

  

    

 


 

زردی ناخـــوش

     

 


 

زردی متـعجـب

  

 


 

زردی عشـق

 

    

 

 


 

زردی دختر

     

 

 


 

زردی تشکر

 

 

  

 

 


 

زردی جشن

 

  

 

 


 

زردی کارها

      

 

     

  

 


 

 

زردی فصل ها

 

  

 

 

 


 

زردی متفاوت

 

 

  

    

  

 

 

 


 

 

 

 

 

.. نظر فــراموش نشــه ..

 
پسندها (7)

نظرات (6)

مامانی ساره
26 خرداد 93 19:54
خیلی قشنگ بود وبلاگت عزیزم با اجازه ات لینکت کردم، اگه دوست داشتی شما هم یه سری به وبلاگ دخملی من بزن
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی منم لینکتون کردم
ملیکا
4 تیر 93 11:30
وبت عالیه خوش حال می شوم به وب من هم بیای
✿ مینا ✿
پاسخ
اومدم وبت لینکی
مامان هانا
11 تیر 93 23:45
مامان فاطمه السادات
31 مرداد 93 16:00
عزیزم وبت عاااااااااااااالیه
مامان فاطمه سادات
7 مهر 93 10:52
سلام مینا جون میشه زردیهات رو بیشتر کنی ممنون
✿ مینا ✿
پاسخ
چشم حتما ولی هروقت سرم خلوت شد میدونید که ، مدرسه ، درس مشق ...
اسرا دخمل مامانو بابا
28 مرداد 94 14:24
سلام..اره به قول مامان فاطمه سادات بعد اینکه سرت خلوت شد حتما بزار..