شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

مســــــــــــــابـــــــ×ـــقه

1392/12/11 13:22
نویسنده : ✿ مینا ✿
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

-از زندگیت بگو(بیوگرافی):

اسمم میناست تو بردسکن زندگی می کنم من مهربونم دلسوزم و در بعضی مواقع هم فوق لجباز

روابط عمومی هم 0  .

13 سالمه و درسم خوبه ( میشه گفت عالیه ) ینی همه نمره هام 20 و معدلمم20 بعضی وقتا هم

خیـــــــــــــــــــــــلی کنجکاو میشم .... همینماچ

2-دوست داشتی کی باشی که الان نیستی؟دلم میخواست الان جای...... ک ...

3-اگه بخوای یکی رو از زندگیت پاک کنی اون کیه؟هیچکس به من اونقدر بدی نکرده که بخوام از زندگیم

پاکش کنم به جز ..... س .....

4-هیجان انگیز ترین کاری که کردین چی بود؟نمی دونم یادم نمیاد

5-چه نوع سبک موسیقی رو میپسندید؟خواننده ی مورد علاقتون؟   پاپ -  محسن یگانه

6-اگه بخواید به هوش خودتون نمره بدید چه نمره ای میدید؟اگه از 20 بخوان نمره بدن من99/19

میدم چشمکاینو جدی گفتم اشتباه نکنینا من مغرور یا خودپسند نیستم در کل هوشم خیلی خوبه

7-زیبا ترین جمله از نظرشما؟جمله ها همه شون قشنکن (البته به غیر از فوش) 

8-اولین چیزی که الان به ذهنت رسید؟نمیدونم چرا ولی نمکدون!!

 

9-اخرین باری که گریه کردی کی بود و چرا گریه کردی؟من هیچ وقت از ته دل گریه نکردم !!!!!!!!!

10-یه جک بگو: کبوتر اولی : بق بق بقو . کبوتر دومی : بق بق بقو ؟ کبوتر اولی : پ . ن .پ قوقولی قوقو

11-دوست داشتی چه سوالی ازت پرسیده بشه که نشده؟همه سوال هارو رو پرسیدین ... نمی دونم

12-ضایع شدن چه حسی داره؟حس مرگ همون ادم موقع دلش میخواد زمین دهن

باز کنه بره توش..پیش اومده که میگم ها !!!!!!!!

 

13-از اسمت راضی هستی؟اره ولی دلم میخواستاسمم هلن یا النا یاهلیا یا لنا یا هلنا بود نمی دونم چرا امادر کل از اسمم خیلی راضیم

14-هدف اصلی زندگیت؟پزشکی قبول شم بعد یکی از کشور های خارجی بورسیه ام کنه

 

15-سوقات شهرتون؟انجیر . کشمش . انگور . انار و ...

 

16-خواب هات چه رنگیاند؟بهترین خوابی که دیدی؟اخرین خوابی که دیدی؟نمیدونممممممممم

 

17-بزرگ ترین ارزوی زندگیت؟پزشکی قبول شم بعد یکی از کشور های خارجی بورسیه ام کنه

 

18-اشتباهی که هرگز تکرارنمیکنی؟

باید فکر کنم خیلی از اشتباها

19-چند تا خواهر برادرهستید؟من تک فرزندم

 

20-مهمترين و پرتكرارترين نصيحتي كه باباتون بهتون كرده چی بوده؟ درس بخون

 

21- وقتی عصبانی میشی چی یا کی یاچه کاری بهت آرامش میده؟بشینم فکر کنم

 

22- بچه بودی دوست داشتی جای کدوم شخصیت کارتونی باشیی ؟ کیتی

 

 

23- یه جمله هم بااین کلمات
بساز: سوسک-- خوشمزه-- خورد-- صندلی داغ----تنبل--مارمولک—ساندویچ :

من اینقد خستم که نمی تونم با سوسک - خوشمزه - خورد - صندلی داغ - تنبل - مارمولکو ساندویچ

جمله بسازمنیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)