شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

تولدت مبارک - متحرک

1392/12/22 10:44
نویسنده : ✿ مینا ✿
749 بازدید
اشتراک گذاری

  

 شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

   

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رها مامى آنيسا
28 اسفند 92 23:25
دلت شاد و لبت خندان بماند  برایت عمرجاویدان بماند  خدارا میدهم سوگند برعشق  هرآن خواهی برایت آن بماند  بپایت ثروتی افزون بریزد  که چشم دشمنت حیران بماند  تنت سالم سرایت سبز باشد  برایت زندگی آسان بماند  تمام فصل سالت عید باشد  چراغ خانه ات تابان بماند  سال نو مبارک
✿ مینا ✿
پاسخ
سال نو شماهم مبارک
ســــــ✘ــــاغر
11 فروردین 93 13:33
مینا سلام....خوبی؟کم پیدایی.... عیدت مبارک عزیزدلم یهههههه سوال داششششتم!**********************
✿ مینا ✿
پاسخ
ادرس وبی که الان داری رو بده تا همه چی رو تعریف کنم اینجا نمیشهههههههه
ســــــ✘ــــاغر
11 فروردین 93 13:45
وای مینا سو تفاهم نشه هاااا ***********
✿ مینا ✿
پاسخ
نه بابا عسیسم این چه حرفیه گفتم که ادرس وبتو بده همه چی رو تعریف کنم ببخشید سانسورش کردم
پرنیان
20 فروردین 93 18:31
باش گلم باش اسمتو مینویسم لوگو تم میزارم لینکم میکنم
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی عزیزم
مهسا
20 فروردین 93 23:49
سلام ممنون مینا جون که به وبم سر زدی دوستم
✿ مینا ✿
پاسخ
خواهشششششششششششششششش
پرنیان
21 فروردین 93 10:37
باش عزیزم
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی
پرنیان
21 فروردین 93 10:41
راستی میتونی تبلیغ کنی که تو معلم هنر خلاقیتی هرچی دانش اموز زیاد تر باشه حقوقتم زیاد تر میشه مطمنم که خیلیا هستن دوستدارن هنرو خلاقیت یاد بگیرن
✿ مینا ✿
پاسخ
باشه عزیزم
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 93 23:51
سلام مینا جان شکلک های این وبت خیلی قشنگن
✿ مینا ✿
پاسخ
مرسی