شکلکستان میناشکلکستان مینا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مینامینا، تا این لحظه: 23 سال و 20 روز سن داره

✿ شکلکستان مینا ✿

من زان خودم چنانکه هستم , هستم . . .

بعد از مدتها 96/10/11

1396/10/11 18:00
نویسنده : ✿ مینا ✿
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   خوبید ؟!

بعد از مدتها رمز وبو برداشتم ! نمیدونم چرا !!!

هر موقه میام اینجا دلم میگیره یا بهتره بگم تنگ میشه واسه تمام خاطرات قشنگی

که اینجا با دوستام و خیلیای دیگه داشتم (:

دیگه تقریبا هیچکس نمیاد وبلاگ بنویسه و همه درگیر تلگرام و اینستاگرام هستن ...

و خب دیگه کسی هم شکلک استفادش نمیشه (((: 

این ایدی من در اینستاگرامه : 

   و اگر من میشناسمتون و دوست داشتین حتما فالو کنید

و بگید کی هستید (:   تا باهم در ارتباط باشیم 

اینجاهم تبدیل شده به دفتر خاطراتم و اینکه لطفا الان که وب دوباره پابلیک شده درخواست رمز نکنید ...

( البته اگه کسی هنوز سر میزنه ) 

خلاصه ، با اینکه اینجا خیلی خلوت شده من سعی کردم هر چند وقت یکبار بیام و بنویسم که زندگیم در

چه روندیه و الان که برمیگردم و میخونمشون کلی خاطراتم زنده میشه و خوشحالم که نوشتمشون ...

شما هم امتحان کنید و بنویسید و بعدها که برمیگردید و میخونید کلی لذت میبرید ...

به وقت یازدهم دیماه نودوشش / 2018.1.1

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
11 بهمن 96 18:52
عاليه يك شروع دوبارهتشویقتشویق
مامان صدرامامان صدرا
29 بهمن 96 20:41
موافقم چه خوب که بعصی از دوستان هستن محبت
esra_elsaesra_elsa
14 اسفند 96 14:08
شروع دوباره....منم وبم رو بازسازی میکنم...منتظر شکلک های جدیدت هم هستممحبت
esra_elsaesra_elsa
14 اسفند 96 14:10
عالی....یه شروع دوباره...منتظر شکلک های جدیدت هستممحبت
✿ مینا ✿
پاسخ
محبتشکلک جدید نمیزارم دیگه عزیزم همونهایی که هست فکر کنم کافی باشه زیباخجالت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 1:00
واقعا اين اينستا همه رو نابووود كرده
✿ مینا ✿
پاسخ
)))))):
من و کودکمن و کودک
30 آبان 97 17:22
سلام عالی بود منظر حضور گرم تون در سایت من و کودک هستم با احترام پشتیبانی من و کودک http://manokoodak.ir
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 آبان 98 23:58
خانومی ممنون میشم منو دنبال کنید😍